pondělí 23. dubna 2012

Orange Bulldog , Maigret Ring Grain, Rustic Bent

Tak jsem se o víkendu zavřel do dílny a konečně dokončil jednu rozdělanou dýmku. Ležela mi tam dva týdny a čekala na finální dokončení. Byla vyráběna na zakázku pro kolegu z dýmka.net a pojede na Slovensko. Dřevo je z Kalábrie a koupil jsem ho na e-bay. Musím říci,že kvalita je u zatím použitých špalků výborná a kresba je také pěkná.
Jmenuje  se Orange Bulldog a vrtání je 22x40mm ,náustek je ebonit - bezfiltrové provedení.







V Sobotu jsem se zase ztratil do dílny a vyrobil jsem do zásoby tohle :

Maigret Ring Grain - Opět dřevo z Kalábrie,ale tentokrát Plato Extra.
Vrtání 22x35mm,náustek ebonit - bezfiltr.








 No a v neděli jsem si střihnul do foroty i jednu rustikovanou bentku
Rustic Bent - vrtání 20x45 mm, akrylový barevný náustek-bezfiltr.




Žádné komentáře:

Okomentovat