úterý 15. prosince 2015

K1 Starosvětská

Kamarád zvaný v kruhu přátel Klasik měl autogramiádu své knihy, kterou jsem zde představoval. Vzhledem k tomu, že jsem pár povídek od něj četl, než je vydal knižně a moc příjemně jsem si početl, tak jsem se rozhodl ho motivovat k další tvorbě a vyrobil jsem mu speciální dýmku s označením K1 /kniha 1/ a slíbil mu, že za každou další knihu, má ode mne dýmku.
Samozřejmě se jedná o přátelské pošťuchování / nemyslím, ty slíbené dýmky, ty mu samozřejmě vyrobím/, ale hlavní důvod vzniku této dýmky je ten, že jsem chtěl, aby měl vydání své knihy spojené ještě s něčím opravdu hmatatelným, co může často vzít do ruky a doufám, že to bude můj dar, který mu to všechno bude připomínat.


Pojmul jsem to opravdu starosvětsky, až Klasicky :-)  Náustek je starý, zřejmě předválečný, nepoužitý z rohoviny s hliníkovým čepem. K tomu jsem nemohl dát nové dřevo a proto jsem zvolil old briar a vršek dýmky jsem korunoval nepoužitou hlavičkou z alpaky značenou korunkou a nápisy nové sříbro a Neusilber z podobného období jako náustek. Dýmka je pomněrně subtilní, nicméně trochu klame tělem, protože má vrtání 20x33mm, takže poctivý kotlík.

Doufám, že bude patřit k oblíbeným dýmkám, mého velmi oblíbeného kamaráda. Zdendo, ať ti to píše a díky.











1 komentář:

  1. Tak kamaráde, za prvé Ti děkuji za K1, je to úžasná, drobounká lehká dýmečka, která opravdu klame tělem, schová se mi do ní dvě třetiny malíčku a víčko na ní je taková třešinka na dortíku. Ty víš dobře, že tyhle ladné elegantní tvary mám rád. A Tvá pečlivá ruka dodá každé dýmce preciznost. Za druhé máš pravdu, vždy když jí vezmu do ruky, tak si uvědomím, k čemu jsem jí dostal. Byl to pro mne vyjímečný den a tato dýmka ho ještě podtrhla. Klasik51 s poděkovánim a úklonou.

    OdpovědětVymazat