úterý 18. září 2012

Long Luberman 50, Dublin P-Bent,Shell Old Bent

Kamarád z Pražké buňky Milen /Nelimbei/ slavil toto pondělí 50. Už déle jsem měl jsem v plánu mu vyrobit dýmku a tato příležitost to celé uvedla do chodu. Podle hesla : "Velcí kluci potřebují velké hračky " jsem mu vyrobil pořádnou fajfku.

LONG LUBERMAN 50 
20x60mm délka 190mm,Plato od Mimma /Giant/, bezfiltr,aktyl,stříbro





Myslím, že mu udělala radost. Milene ještě jednou vše nejlepší.

Další dýmka vznikla pro dalšího člena Pražské buňky a to pro jersey.se. Jersey je rodící se nožíř a jeho výrobky dostávají s každým dalším nožem lepší a lepší zpracování. Jenou přinesl na buňku nůž kterému říká něžně Plejtvák a já byl ztracen. Po čase vyrobil další sérii nožů a Plejtvák se jednoho krásného dne přesunul ke mě. A tak jako poděkování za úžasný nůž vznikla dýmka :

DUBLIN P-BENT

22x57mm,briar z Kalábrie, nemořeno-ponechána přírodní barva a dřevo je jen vyleštěno,náustek akryl P-Lip /Jersey je milovníkem Perersonek/ filtr 9mm






A zatím poslední dýmka vznikla pro změnu pro kamaráda z Pražské buňky, jako poděkování za velké srdce, které projevil na 12.Srazu Dýmka.net v Písku . Díky Pavle
Na dýmce, která je z old briaru jsem použil novou techniku přípravy povrchu před pískováním a výsledek je zde.
SHELL OLD BRIAR BENT
20x48mm, Old briar, proužek akrylu,náustek ebonit, bezfiltr







Žádné komentáře:

Okomentovat