pondělí 8. dubna 2013

Psí víkend

Kamarád mě požádal o výrobu mého, už mohu říci tradičního typu dýmky a to Českého buldoka v hlubokém rustiku. Tak jsem se pustil do díla a po vybroušení základního tvaru před rustikem, jsem našel ve dřevu prasklinky a v kotlíku jsem objevil kaz....   No je to příroda,co nadělat. Před vyhozením dýmku zachránilo to, měla už dopasovaný akrylový náustek a tak jsem si ji dodělal jako dýmku do Českých Budějovic na soutěž v pomalém kouření. Na tomto poli neslavím žádné velké úspěchy, mám rekord 47 minut a nějaké drobné,ale mám rád tu atmosféru a hlavně se tam od nás z klubu schází dobrá parta a to já obvzláště rád, ale  zpět k buldokovi.
Jelikož je pro mě a bude to velký otloukánek,který se mnou pojede v září na jachtu,tak jsem zaexperimentoval s barvou, což špatně snáší můj syn,kterému jsem slíbil,že první modrá dýmka bude jeho modrý canadien, no vzhledm k tomu,že slibem nezarmoutíš, tak si počká, má ještě čas,bude mu jedenáct....

Supermarine buldok - vrtání 21x35mm,akryl,filtr

 


No, tak první pokus nevyšel,tak jsem se pustil do dalšího. Vzal jsem nový špalek a vybrousil základní tvar. Na povrchu špalku to vypadalo,že krasba nic moc, ale po jemnějším broušení vylezl nádherný flame a ten přeci nebudu rustikovat....

Flame dog - vrtání 21x35mm,akryl,filtr







No a druhý buldok byl na světě a já pořád neměl toho původně požadovaného v rustiku. Tak jsem nacpal modráska latakií  a začal vyrábět třetího buldoka. Tentokrát jsem raději nestudoval kresbu a se zavřenýma očima dýmku orustikoval.

Český buldok - Klasik 20x37mm, akryl,filtr




No a na závěr předlouhého příspěvku skupinové foto





Žádné komentáře:

Okomentovat