pondělí 13. května 2013

Oliver Lumberman

Pane jo, to je jako jméno nějakého vědátora, nebo politika a přitom je to moc příjemná záležitost. Po dlouhé době jsem dělal dýmku pro sebe. Zjistil jsem/je to už déle/,že mi lana a lanové směsi obvzláště Dejmall Mixtrute, chutnají nejvíce z olivy. Ta zvláštní olejnatost a po té i vlastně vůně a chuť dřeva z olivy ,dodají stroze přírodnímu tabáku jakýsi další rozměr , který je  pro mě chuťově velmi lahodný a zajímavý. Nicméně jsem zjistil,že olivy co vlastním jsou jaksi nespolečenské, protože to jsou vyřazené kusy z výroby od mistra Basy, které jsem si jen tak dokončil, pro kouření dílenské. Jednu společenskou, pro změnu opět Basovku mám zakouřenou na SG Perfection a nemíním na tom cokoli změnit .Tak vyvstal problém, který jsem rychle vyřešil, protože jsem si objednal s poslední dodávkou briaru z Kalábrie i olivové špalky a tady už se konečně dostávám k dýmce.

Oliver Lumberman - dřevo oliva z Kalábrie, vrtání 20x40, bezfiltr,akryl.






Žádné komentáře:

Okomentovat