středa 29. ledna 2014

Otesánek

V rámci rekonvalescence po úrazu, jsem si musel vyrobit i něco šíleného. Otesánek je opravdu mohutná dýmka,ale bohužel jsem ji nestačil ani zvážit,ani pořádně nafotit,protože mi ji vlastně zabavil kamarád,že ji vystaví ve svém dýmkařském obchodě a už se mi nevrátila, tak alespoň dělá radost jednomu dobrému člověku, kterého si nesmírně vážím a velmi mě to překvapilo :-)

Takže k Otesánkovi. Briar plato for blast GIANT. Váhu dýmky odhaduji okolo 300g a možná i víc
Vrtání 23x40 bezfiltrové provedení, ručně tvarovaný náustek z čirého akrylu ukrutného průměru
dvojité osazení náustku,aby nebyl vidět čep.
Plánuji mu udělat bratříčka,už to nosím v hlavě.






Jestě jednou se omlouvám za kvalitu fotek,je to focené provizorně mobilem a k lepším fotkám jsem se už nedostal...

Žádné komentáře:

Okomentovat