pondělí 17. února 2014

Saxofon 4 a neb opět Full bent

Tak pro změnu další full bentka,tentokráte pro kamaráda do Ostravy. Překvapilo mne,kolik kladných ohlasů se sneslo na mou hlavu za sérii Saxofon a kolik je mezi kuřáky dýmek příznivců full bent dýmek,neboli visáků.  Je pravda,že jsou to dýmky na pohodové kouření a jediné co jim lze vyčítat, je ostré vrtání,takže někdo může mít problémy s dokuřováním dna. Já sám mám tento typ dýmek rád, ale spíše na posezení, protože na práci do dílny je prudký ohyb spíše na obtíž a brání mi v ohýbání hlavy,protože se mi dýmka vždy zapíchne do prsou. Také na výrobu, je to o dost náročnější, ale ta starosvětská elegance za to myslím stojí.

Saxofon 4
Briar Kalábrie , Prima for blast, 20x50,filtrové provedení, akryl,dural.







Žádné komentáře:

Okomentovat