pondělí 13. října 2014

Giant bent

Po delší době zase jedna do série full hand, nějak tento segment zanedbávám....
Dýmka měla mít původně klasický konický náustek, ale ohýbání takto silných náustků je problematické, zvláště když mi dva praskly na tom samém místě a to bylo vše stejně jako jindy. Materiál řádně prohřátý, ale i tak. Připadalo mi, že struktura náustku je v té prasklině nějaká hrubší, možná došlo k nějaké chybě ve výrobě, těchto náustků jsem už pár ohnul a nikdy nic. Takže jsem šel jinou cestou a osadil dýmku sedlovým náustkem, které mám stejně raději. Působí na mne elegantněji a dýmka vypadá tak nějak lépe, ale to může být jen můj dojem. Také původně plánovaný stříbrný kroužek jsem nakonec nedělal, prostě mi tam nesedí, dle mého soudu by působil na té linii krčku rušivě. Ale to jde případně udělat dodatečně.
Materiál : Giant Plato Kalábrie, vrtání 20x53 mm , akrylový náustek na filtr









1 komentář: