pondělí 1. června 2015

ZULU

Tvar zulu mám moc rád, ale zjistil jsem, že ve svém portfoliu mám dva kousky, respektive už jen jeden, protože Astley šel dělat radost ke kamarádovi, u mě se mu nedoostávalo té pozornosti, kterou si bezpochyby zasloužil. Proto mě potěšilo, když mi kamarád poslal dva zajímavé obrázky dýmek Comoys z dobového tisku. Trochu mě mátlo označení na obrázcích, protože Zulu dle mého je Boston, ale vlastně je to jedno, protože se mi líbí obě.


Ještě více mě potěšilo, že se v nich vzhlédl a tak jsem mohl svůj oblíbený, ale trochu opomíjený tvar vyrobit. Volba padla tentokrát na nové dřevo, protože požadavek byl na světlejší variantu, než jde vyrovit z old briaru. No a takhle to dopadlo :

"rovné Zulu"  18x40mm  Plato extra/extra , bezfiltr,akryl,zirkon 33g








Zulu 18x40mm, Cross Cut Extra/extra,bezfiltr,zirkon,32g






A obě spolu





 Ty oči mě fakt berou...



Žádné komentáře:

Okomentovat