neděle 15. listopadu 2015

Sedm dýmek a mincí

Dovolím si vám dnes představit práci svého kamaráda, který napsal knihu povídek s dýmkařskou tématikou. Pár povídek jsem četl ještě v pracovní verzi a upřímně se na tu knihu těším.
Hned jak bude na trhu, tak vás o tom budu okamžitě informovat.
Zde slovo autora :


K N Í Ž K A
Vážení přátelé, čtenáři. Dovolím si zde krátce představit připravované vydání mojí knížky. Je v ní osmnáct povídek s ilustracemi od Lucie Janouchové, která kreslila obrázky ke každé povídce na míru, tedy po přečtení.  
Povídky jsou o životě, o ženách a o dýmkách, prostě o tom, co muže provází životem. Jako rodilý Pražák, kde jsem strávil půlku života, je několik povídek posazených do prostředí Prahy a hlavně  mojí milované Letné. Další povídky jsou z jižních Čech, kde žiji dodnes. Z Milevska, ze Šumavy, píšu o tom co znám a kde to znám, o tom co je mně blízké. O tom co jsem sám prožil, nebo někdo kolem mě. Nebo mi to někdo vyprávěl, popřípadě jsem to trochu pomíchal schválně dohromady a přisoudil své zážitky někomu jinému. (Přeci to neprásknu sám na sebe, že?) V každé povídce je něco ze mě, někde více, někde méně.
Nejstarší povídka (letopočtem) je z předválečného období, další těsně po válce a postupně šedesátá až sedmdesátá léta. Poslední je skoro ze současnosti.
Knížka vyjde ve vázané formě zhruba v polovině listopadu tohoto roku. Když si jí koupíte, budu rád a když se Vám bude líbit, budu potěšen a rád.

                                                                      Zdeněk Klásek

Žádné komentáře:

Okomentovat