úterý 8. prosince 2015

Repase rhodesian GBD

Tak další repase, tentokráte vzácného a překrásného rhodesiana z dílny Britského výrobce GBD.
Dýmka se ke mě dostala v zuboženém stavu. Otlučená, plná usazenin, s nesedícím okousaným a zoxidovaným náustkem, ohlazenými drážkami atd. Nicméně potenciál tam byl...










První krok bylo sundat sříbrný kroužek a obrousit opatrně hlavičku a obnovit drážky.  Při tom jsem zjistil, jakou barvu měla dýmka původně. Nápisům jsem se při broušení vyhýbal, jako čert kříži. Dále jsem se v rámci možností pokusil obnovit přední hranu hlavičky, která byla od vyklepávání tabáku úplně kulatá.





Když jsem byl hotov, tak jsem dopasoval náustek a trochu dobrousil krček, aby si to sedlo. Další krok byla oprava skusu náustku a jeho vyleštění, kde jsem musel dávat velký pozor na plaketku se značkou, ale nakonec se to povedlo a mohlo se mořit /barvu jsem namíchal/a leštit a mořit a leštit...










Jak to dopadlo posuďte sami, zároveň se omlouvám za kvalitu fotek, mobil v dílně, za mizerného světla....





Žádné komentáře:

Okomentovat