pondělí 7. března 2016

Memento Zulu

Tahle dýmka je specifická, je to vlastně takové memento mojí blbosti.
Dostal jsem úkol udělat klasické zulu, v normální velikosti, ale s menším kotlíkem. To byl ten problém. Udělal jsem vrtání 38mm hluboké a na špalku to vypadalo, že to bude těsné, ale půjde to. Kanálek jsem vrtal to dokopce a dopadlo to dobře, jenže když jsem dotvaroval náustek, tak mi přišlo, že ten oblouk krčku není úplně harmonický, tak jsem do ní hrábnul a to byla ta blbost, samozřejmě jsem se probrousil do kanálku....
Tak jsem chtěl ten krček uříznout a udělat z toho něco jiného, protože dřevo bylo krásné, ale nakonec jsem neměl to srdce tu dýmku vyhodit. Přistoupil jsem k tomu, jako správný garážový kutil a vsunul do krčku nerezovou trubičku a následně jí tam vlepil.
Dýmku si zřejmě nechám, jako memento. Nebo ji mohu vydávat za freehand a autorský záměr :-)

Briar kalabrie plato extra 18x38mm, bezfiltr, akryl,nerez :-)














Žádné komentáře:

Okomentovat