pátek 12. srpna 2016

Crystal

Tak mě napadla taková srandička, udělat dýmku bez kousku dřeva. Ze všech možných materiálů padla volba na křišťálově čistou akrylovou tyč. No nebudu vám tady říkat, že to byla úplně pohoda, nebyla, ale po pravdě jsem to čekal horší. Jako vložku jsem použil meršánový polotovar, který jsem s maximální opatrností opracoval,ale bohužel jeho kvalita byla nevalná, takže v něm byla sem tam bublinka, tak jsem to pro jistotu vymázl pastou ze starého karbonu, kterou opravuji napálené hlavičky. Stejně nemám chuť Tureckého meršánu rád, takže jedině dobře.
Už se těším, jak si z toho zakouřím.

Akryl, meerschaum, kotlík 18x30mm







A ještě pár fotek ze vzniku




Opracovávání celkem obtížné. Tvrdé, tendence ke štípání a parádně to ucpávalo pilníky i smirek...

Žádné komentáře:

Okomentovat