úterý 9. května 2017

Tuning Gold Star

Tak jsem na burze koupil otlučenou Gold Starku s prasklým krčkem za 50,-. Normálně bych si jí ani nevšiml, ale ten formát mne zaujal.
Kotlík má průměr 16mm a hloubku 40mm. Byl ve skvělém stavu, což se nedalo říci o tom zbytku, tak jsem ji potunil. Fotky původního stavu nemám, tak to bylo rychlé :-)




Takhle vypadala po prvním zásahu, ale písek se mi nelíbil. Z jedné strany ještě tak ňák, ale z druhé, jen náznak. Tak jsem dokouřil a nastal tuning tuningu. Frézkou jsem obtáhl léta a znovu to lehce opískoval a s tímto jsem už spokojen.




 No a také nějaké poznatky z kouření uzkého kotlíku. Pro mě fenomenální záležitost. Hoří to skoro samo. Dvakrát jsem do ní nacpal hnědý pigtail a fakt jsem si pochutnal a  jednou jsem tam ze zvědavosti poslal hodně orientální Latakii a také pecka. Budu se výzkumu nadále věnovat a asi i něco dalšího vyrobím /kromě experimentálky/, protože jsem si nabrousil vrták :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat