pátek 17. listopadu 2017

Repase Dunhill Shell Briar Patent Prince 1927

Tak jsem si splnil svůj sen a jsem zase spokojenej parchant.

Vždycky jsem toužil po patentním princovi v písku od Dunhill. Ceny za které se objevují /když se objeví/ jsou naprosto mimo realitu a tak jsem jen slinil.
 Až nedávno jsem našel na e-bay jeden vrak za více než slušné peníze a tak jsem to risknul. Sice tam na první pohled něco chybělo, ale já miluji výzvy a jinou cestu k mé vysněné dýmce asi nenajdu. A i kdyby náhodou jo, tak klidně uvítám další.

Nejlepší bylo na tom to, že všechno bylo původní, včetně značeného a mimořádně zachovalého a neokousaného náustku, na kterém zůstala patrná ražba Reg No.654638. Dýmka je z roku 1927.
Bohužel jsem v zápalu boje některé kroky zapomněl vyfotit, tak jen doplním, že jsem dýmku celou jemně opískoval, aby byla kresba výraznější, záplatu jsem zevnitř vlepil na kamnářský tmel, zvenku potom zakápnul vteřiňákem a dorustikoval, aby zapadla do okolního vzoru. Pak přišlo moření, staření a leštění. Vnitřek záplaty jsem frézkou zarovnal se dnem a na závěr přetřel zakuřovací pastou, tedy jen to dno, protože zbytek kotlíku je v excelentním stavu.


Resuscitace dýmky obrazem.

































Žádné komentáře:

Okomentovat