pondělí 20. dubna 2020

Okovaný Peterson

Tak jsem před dlouhou dobou dostal úkol, do kterého se mi po pravdě moc nechtělo a to, osadit novou Perersonku víčkem.
XL11 je specifický tvar, který by osazením klasického víčka zmizel.
Majitel přišel s jednoduchým řešením, tak to víčko vyrobíš a to ve stylu jednoduchého, plochého Anglického víčka...

Oběma se nám líbí měď a k barvě dýmky bude super. Tak jsem se do toho po velkém a dlouhém otálení pustil, jak to dopadlo vidíte sami.

Samozřejmě jsem jí nemohl pustit v tom blbě vypadajícím polomatném laku, tak jsem jí obrousil, přemořil a po oleji vyleštil.
 

Docela jsem se vyblbnul, hlavička byla šišatá a vrschní plocha křivá, takže připravená geometrie brzy vzala za své.
Kulaté, hladké víčko jsem zavrhnul, bylo to nudné, tak jsem kus mědi roztepal a vršek pojmul po svém, snad bude majitel spokojen...




















Žádné komentáře:

Okomentovat