pátek 28. května 2021

Falcon full bent

Tak jsem znesvětil další dýmkovou ikonu.
Tentokrát jsem si došlápnul na half bentku od Falcona.
 
Tahle "instalatéřina", jak tomu na Dýmkanetu něžně říkáme, mě štvala tím nedotaženým tvarem a náustkem pod blbým úhlem, tak jsem to pojmul po svém.
 
Vyndal jsem hliníkovou trubičku/kanálek a z dýmky udělal fullbentku. Hliníková trubička je ze silnějšího alobalu a pořád se deformovala, tak jsem tam naohýbal trubičku z nerezu.
Náustek z toho měkkého materiálu jsem rovnou vyhodil a udělal jsem si nový z akrylu.
Lesklý hliník není pro mě, tak jsem to opískoval.
Rustik na hlavičce byl takový o ničem, tak jsem si ho udělal pro změnu podle sebe a barva hlavičky to už jen dorazila.
 
Tohle až uvidí Klasik, tak mě zahluší
 
Původní stav:

 
 
 
Po zhanobení :
 







 

Žádné komentáře:

Okomentovat