pondělí 13. listopadu 2023

Brown Dragon a repase

 Tak jsem zase něco bastlil v dílně,

byl jsem požádám o repas pár starých dýmek, na kterých si zub času lehce zahlodal. Navíc na billiardce proběhl jakýsi záhadný rituál zkracování krčku, což poškodílo nejen krček, jeho rovinu, ale i náustek, který bylo pro předělání na filtrové provedení potřeba zarovnat a nastvit. Proto ten epoxidový kroužek.

Jeden Old River se dělal do "původního" stavu, ale i tak je dost překopaný. Náustek jsem přerovnal, stejně jako na druhém, protože mě ty zlomy tahají za oči. Opět předělání na filtr, což je celkem adrenalin, protože se to všechno dělá v ruce. Nejen, že je ten ebonit starý, méně kvalitní a křehký, ale ještě hlídat rovinu...

Druhý Olda prošel stejným procesem, navíc povýšeným refinišem povrchu do dračí podoby, která se za mě velmi vydařila.

Zde plody mého snažení.





















Žádné komentáře:

Okomentovat