čtvrtek 19. dubna 2012

Dobrý den,
jmenuji se Radek a mým koníčkem jsou dýmky a to jak kouření a sbírání, tak výroba a opravy.

Tyto stránky vznikly z popudu mých kamarádů a přátel,kterým se mé výrobky líbí a stále mě postrkovali,ať si udělám nějaké stránky, kde budu prezentovat své výtvory, nálezy a repase.

Výrobě dýmek a aktivnějšímu dýmkaření se věnuji od roku 2010, ale mé začátky s dýmkou se datují od mých mladých let. Ovlivnil mne táta,který kouřil svého Old Rivera a pár dalších dýmek a mě to moc vonělo. Už jako dítě jsem mu ty dýmky "pěkně" vyčistil, vyškrábal usazeniny a umyl náustky...
Nicméně poté, co táta dýmky odložil, jsem je zdědil já. A pár z nich kouřím doposud.
Mé dýmkaření bylo dost sporadické, tak jednou za měsíc a i to jsem občas nestihl.
Později jsem se věnoval spíše doutníkům. S příchodem čtyřicítky se to nějak zlomilo a já si zase našel cestu zpět k dýmce. Stal jsem se členem dýmkařské komunity sdružené na www.dymka.net
kde jsem poznal úžasnou spoustu skvělých lidí. Díky tomu jsem se vlastně dostal i k výrobě dýmek.
někdy v září 2010 jsem na workshopu ,pořádaném pro členy dymka.net u dýmkaře a troufnu si říci kamaráda Honzy Kloučka v Kostelci nad Černými lesy, vyrobil svou první dýmku podle vlastního návrhu. Co návrhu, dokonce papírového modelu.Samozřejmě za obrovského přispění Honzy Kloučka.




No a tehdy to všechno začalo. Dýmky vyrábím ve volných chvílích a musím říci že je to koníček, který mne naplňuje a nesmírně baví. V současnosti jsem dosáhl hranice sto kusů mnou vyrobených dýmek. S některými dalšími vás na tomto blogu budu v budoucnu seznamovat .

Žádné komentáře:

Okomentovat