čtvrtek 10. ledna 2013

Moje oblíbené tabáky II.

Psal jsem o své velké lásce k latakiovým tabákům,které tvoří většinu mých oblíbených směsí,ale ještě jsem nepsal o svých oblíbených tabácích,které latakii neobsahují.
Nikdy jsem netíhl k chemickým směsím alá Planta a pod. Jako kuřák doutníků preferuji spíše přírodní tabáky s minimem aromatizace a proto mě nejvíce oslovili směsi  Paul Olsen ze serie My Own Blend a to nejvíce :
No.111 . Tabák ve formě flake /plátky/ postavený na základu Severo-Karolínské Virginie přikořeněné Periquem a Kentucky. Velmi lahodná směs s ukázkovým hořením.


 Big Coin tabák ve formě na plátky nařezaných smotků Virginie-Perique a je to něco ve stylu Escuda

Tyto tabáky jsou u nás bohužel nedostupné,ale dají se koupit v Dánsku v internetovém obchodě www.danishpipeshop.com ,který posílá zásilky i k nám, bohužel za nemalý peníz,ale co člověk nadělá,že ?
A aby byl seznam kompletní, tak další pravidelně kouřené tabáky : Peterson -Sherlock Holmes, Dunhill - Royal Yacht, Samuel Gawith a jeho hnědá a černá lana s různými aromaty.
Nedá mi to ,abych nezabrousil zpět do latakiových směsí a nezmínil vynikají tabáky ze serie My Own Blend a to zejména : Blue Queen,700,800 Ø a fenomenální klon Balkan Sobranie Hvid Balkan, který mě momentálně zaměstnává nejvíce...

Žádné komentáře:

Okomentovat