čtvrtek 15. května 2014

Dunhill Cumberland a Godzila

Navážu na předchozí příspěvek a přidám jednu pěknou a druhou pěknou a zajímavou dýmku, které jsem repasoval.

Dunhill Cumberland velikost 3 rok 1980

 


Krásná dýmka klasických tvarů a teď se dostáváme ke Godzile. Všichni, kdo mě znají, vědí, že preferuji pískované povrchy, hladké moc nemusím, ale u Godzily jsem musel udělat vyjímku,  je to prostě mazel :-)

Dunhill Bruyere LB velikost 4 :-) ani omylem rok 1967




 Velikost 4 ? Je to největší kotel, který jsem u Dunhilla v sériové řadě viděl a to jsem měl v ruce jednu bentku ve velikosti 6... Zde se sice se jedná o LB /Long Biliard/, ale tahle čtyřka má průměr 23 mm a hloubku 43 mm a celkově je dýmka opravdu masivní,  prostě Godzila.
Pro porovnání jsem vyfotil hlavičky : zleva  Shell Briar vel.4, Shell Ring grain velikost 5 a LB vel.4
 
No vidím to jednoznačně na poctivou latakii a hodně času.
Ještě jsem objevil fotky,jak vypadal vršek dýmky a kotlík před vyčištěním :


Žádné komentáře:

Okomentovat