středa 19. listopadu 2014

Viking z Itálie a poctivý Český Buldok

Tak jsem se zavřel do dílny a vyráběl podle nálady a chuti, první jsem vzal do ruky špalík olivového dřeva. Olivu mám moc rád, je to dřevo, které mne hodně oslovuje. Ta vůně, která se z něj line, když dýmku vyrábím, to bych vám přál cítit. I na kouření je to zajímavá věc, jak je dřevo olejnaté, tak při kouření a ohřátí, se z něj uvolňují aromata a třeba ve spojení s hnědým lanem, nebo jiným přírodním tabákem, je to synfonie vůní a chutí. Jak to tak po sobě čtu, tak se mi sbíhají chutě :-) Také stárnout umí oliva nádherně, jak postupně zlátne, až do takové lehce jantarové barvy.....
Takže zase zpátky na zem, typově dýmka zapadá do mé řady Viking, i když není tak masivní .

Olivové dřevo z Toskánska, 20x30 mm, filtrové povedení , akrylový náustek s intarzí /dovolím si tomu tak říkat/








A potom jsem se pustil do takového poctivého Českého Buldoka, tentokrát v hladkém provedení
Briar plato extra Kalábrie, 20x35, filtr,akryl


 








Žádné komentáře:

Okomentovat