pondělí 20. dubna 2015

Hunter

Tak jsem se dostal k dalšímu déle plánovanému projektu. Tentokrát jsem to nezdržoval já, ale kamarád, který nedodal parohy, asi se jich nechtěl vzdát , tak jsem dodal vlastní :-)

jelikož je myslivec, tak takováto dýmka, byla logickým vyústěním jeho vášně. Pojal jsem to trochu po svém, protože visáků a pokerů z paroží jsem už viděl dost. Jako hlavička posloužil jelení paroh, který jsem ručně vydlabal řezbářským knajpem (puchýře v dlani se už hojí) a dovnitř jsem vytočil vložku z old briaru. Srnčí vidláček (dodaná myslivecká latina), který mi připomínal krabí klepeto jsem upravil jako objímku pro hlavičku. Spojil jsem je nerezovou trubičkou, která ústí do krčku dýmky, do vložky z old briaru. Vršek a dno dýmky kryje tenká skořepina z briaru. Dusátko ze srnčího parůžku, je nezbytným doplňkem, veřím, že kamarád bude ozdobou nejednoho mysliveckého bálu.

Hunter :  Old briar18x40, jelení a srnčí paroží,bezfiltr,akryl








 


1 komentář: