pondělí 13. dubna 2015

Prince of Walach

Kamarád se před více než patnácti lety zamilovad do dýmky z obrázku. Bohužel to byla Dunhillka vyrobená pro krále Jiřího V......
Jedna jediná fotka, kterou měl roky schovanou spustila téměř manévry, kdy jsme bezmála půl roku řešili tvar dýmky, který z té jediné fotky nebyl zcela patrný. Nakonec jsem dozrál v přesvěčení, že mám maximum informací a že to zkusím a udělám mu jí jako předčasný dárek k narozeninám.






Chtělo to zfotit z větší výšky a myslím, že by to bylo ono. Byo to dost problematické, zejména napojení krčku na hlavičku a následně i na náustek, ale snad jsem se s tím popasoval.
Jinak by mi to nevyšlo. A protože je to Valach, tak jsem lehce parafrázoval název. Snad mi odpustí tu tečku, ale co by to bylo za repliku, bez tečky.....

Prince of Walach  :   Plato od Mimma, 20x38mm, bezfiltr,ebonit.




   
 jeden fórek
a jedna ilustrační

Žádné komentáře:

Okomentovat