středa 20. dubna 2016

Hastrmanka

Mám nové barvy náustků a jeden mě a jednoho nejmenovaného kamaráda z dýmky dost zaujmul a zvláštní bylo, že jsme to oba viděli naprosto stejně. Celkem jsem se na tu dýmku těšil. Možná o víkendu, je všední den a mám toho z práce dost,tak uklízím náustky do šuplíků a jak je tak třídím, tak jsem vzal ten nejhezčí zelený a hrábnul po jednom z extra špalků a přemýšlel jsem, jak by to mohlo vypadat. Tak si maluji na špalek tvar a brousím to pryč, není to ono a znovu a znovu....

Potom za mnou v dílně stojí má žena a ptá se, ty dnes budeš spát v dílně ? Tak na ní nechápavě koukám, stejně nechápavě se podívám na hodiny a co vůbec už nechápu, že v ruce držím hotovou Hastrmanku ....

Briar Plato extra/extra Kalábrie, 18x45mm, kroužek starý celuloid z madla k šuplíku 40-50 léta, náustek akryl, bezfiltrovka











Žádné komentáře:

Okomentovat