pátek 1. dubna 2016

Skeleton pipe - Test

Na fóru probíhala debata o složitosti výroby skeletonové dýmky a vzhledem k tomu, že mě to celkem zaujalo /spíše po pracovní stánce/ tak jsem si to chtěl zkusit.
Vzal jsem na to odložený špalek s množstvím prasklin, který to měl stejně spočítané. Ukázalo se to jako chyba, protože špalek byl jak křemen a špatně se to obrábělo. Dřevo bylo značně křehké, takže mi pár žeber prasko. Nicméně na ověření postupu to úplně stačilo a myslím si, že už vím, jak na to a co je potřeba udělat jinak.
Prosím berte tento kousek pouze jako studii, nejedná se o finální produkt /pracoval jsem na něm jen tři hodiny/ ten by potřeboval ještě hodně práce, ale už se těším, jak si z ní zakouřím :-)
Jako další krok plánuji vnitřek skeletonu opískovat, to by mohlo vypadat dost zajímavě, ale teď to bude ve mě chvilku zrát...







Žádné komentáře:

Okomentovat