pátek 26. dubna 2019

Reborn Dunhill Army 1973

Málem bych zapomněl ne jeden projekt, který jsem před týdnem dokončil.

Je to vlastně takové varování před nákupy na e-bay.

Nicméně, zde je kupec bez viny, protože narazil na protřelého podvodníčka, který navíc dobře věděl, co dělá.

Celé to začalo koupí vysněné dýmky (Dunhill Army z roku 1973) za nemalý peníz. Na fotkách vypadala dobře, tak do toho kamarád šel. Když mu dýmka přišla, tak mi jí dal na repas a mě se nelíbila zvláštní prasklina, co se táhla v kotlíku kolem dokola a něco jako výmaz, ale bez většího zkoumání
 jsem jí dal do kufru a že si na to posvítím v dílně.



Tam jsem se nestačil divit, to nebyl výmaz, ale regulérní vyzdívka. Dýmka byla vlastně po smrti, protože nános tmelu byl místy i 3,5mm. Jediné, co by mě zajímalo je to, co to bylo za značku tmeu, protože místy držel opravdu skvěle.


 

Ihned jsem informoval kamaráda a ten, po lehkém infarktu rovnou nastoupil na E-bay a informoval je o podvodu. 
Měl štěstí a E-bay si dupnul na podvodníčka a ten vrátil peníze. Chtěl poslat dýmku zpět, ale nakonec rezignoval i na to, dobře věděl, že má máslo na hlavě, ale i tak si dovolil pyskovat, když mu kamarád napařil negativní hodnocení, jako varování ostatním, před jeho praktikami.

A vzhledem k tomu, že kamarád byl natolik nas.aný a je navíc cíťa, tak mě zbyla dýmka (ještě jednou děkuji).
I řekl jsem si, že je škoda tak pěkný kousek poslat do šmelcu a dělat novou, v zásadě fejkovou hlavičku, /každý by poznal prd, protože ražba je jen na kroužku/ se mi nechtělo, tak jsem si tam dal vložku z old briaru a na takovéto dílenské/domácí kouření to bude super příjemný kousek. Všimněte si tloušťky stěn na kterou jsem šel před vložkováním a i tam bylo znát napálení, zázrak, že nebyla durch..







 

Žádné komentáře:

Okomentovat