pondělí 23. července 2012

Buldoček Old Briar

Povedlo se mi koupit pár větších špalíků Old Briaru. Je to cca 40 let nařezané a proschlé dřevo a je to na něm opravdu znát. Vrtání 22x35 mm ,přírodní barva-nemořeno, náustek akryl, bezfiltrové provedení. Povrchová úprava je bez vosku, dřevo je pouze vyleštěno do vysokého lesku velmi jemnou suchou pastou.Tuto úpravu povrchu jsem si velmi oblíbil. Od vosku jsem odešel proto,že dýmka po pár kouřeních zmatní a povrch je nutné vyleštit a nezřídka znovu navoskovat. Vyleštěný povrch bez vosku stačí párkrát přetáhnout měkkým hadrem a zase se blýská.




8 komentářů:

  1. taka kompaktna nadhera.! pekny kusok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je dělaná pro kamaráda z klubu na Slovensko a je opravdu hodně kompaktní.

      Vymazat
  2. Zrovna jsem jednu podobnou dodělal...

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem jednu podobnou dodělal...

    OdpovědětVymazat
  4. a kolko by taka priblizne stala?

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, byla by ještě taková dýmka k mání a za kolik, prosím Vás?

    OdpovědětVymazat