sobota 7. července 2012

Světlá bentka

Tak jsem v dílně otáčel jeden špalek v ruce a najednou na mě kouká bentka. Musel jsem ho celý ostrouhat na šikmo,aby vyšla kresba. Celou dobu jsem měl za to,že dýmku opískuji,ale nakonec jsem ji nechal hladkou. Těch pískovaných je u mě v poslední době nějak moc, ale písek je můj nejoblíbenější povrch.
Dřevo bylo bez kazů,ale při finálním leštění jsem objevil jakoby prasklinky... No ještě pořád ji mohu opískovat,ale už mi to přijde škoda.
Dýmka je z briáru od Mimma/Itálie, jedná se o poměrně masivní dýmku, jak je u mne už pomalu tradicí s vrtáním 40x20 mm a  ebonitovým náustek pro použití filtru.



Začal jsem na upozornění pozorných čtenářů fotit s klubovým Zippo zapalovačem, kvůli měřítku. Tak snad to pomůže si udělat lepší obrázek o velikosti dýmky.

Žádné komentáře:

Okomentovat