úterý 24. července 2012

Dýmka pro Přemka Omrta

Před nějakým časem opět přišel na náš pravidelný, pondělní straz Pražské buňky / konaný v restauraci U Růžového sadu /  Pan dýmkař - Přemysl Omrt a přinesl si novou dýmku, kterou si vyrobil. Nazýval ji poker na jehlovém podpatku a já byl naprosto ztracen. .....
Kdysi, když jsem Přemka ještě neznal, jsem o  něm četl pár článků a říkal jsem si hergot na těch jeho dýmkách něco je. No aby nebylo, kovář a sochař v něm mu dává naprosto jedinečný pohled na věc. Jeho dýmky jsou to si představuji pod pojmem freehand. Přemek se nebojí kombinovat tvary i materiály a celek působí vždy úžasně.
Takže zpátky k pudlovi, vlastně k pokrovi . Dyndal jsem a dyndal a nakonec mi Přemek navrhl věc, která mě lehce překvapila. Vlastně mě překvapila dost. Přemek mi navrhl, že mi udělá verzi pokera na jehlovém podpatku a já naopak vyrobím dýmku pro něj.... No výzva jako hora, tedy alespoň pro mne. Přemýšlel jsem fakt dlouho, protože s normální dýmkou, běžného tvaru, jsem Přemka viděl jen na soutěži v pomalém kouření, takže to nepřicházelo do úvahy a dělat Mistru Freehandovi freehand, mi přišlo divné, tak jsem zvolil kompromis a udělal něco mezi tím.
Materiál: Plato extra z Kalabrie vrtání 20x60mm, nerezová trubička, náustek z akrylové tyče,bezfiltr.






 Uvidíme, jak se mu z ní bude kouřit. Mě se z pokříka kouří dobře, no z pokříka je to poctivá Omrtovka, takže XXL, ale moje slabost pro velké dýmky, je myslím už celkem známa a je patrná i z mé dosavadní tvorby...

Přemysl Omrt - Poker na jehlovém podpatku



No není úžasný .......




Žádné komentáře:

Okomentovat