pondělí 19. listopadu 2012

Repase dýmky Winslow

Podařilo se mi /krom jiných/ koupit na Aukru dýmku Winslow E  Hand Cut . Vzhledem k tomu,že nebylo uvedeno v popisu aukce jméno výrobce a jelikož jsem neomylně poznal práci p.Winslowa, tak jsem si něco přihodil a dýmka mi spadla do klína za 155,-Kč /maximum jsem měl 170,-/. Už na fotkách aukce vypadala celkem nevábně a náustek měl nějak divný tvar, nicméně jsem v ní cítil jistý potenciál. Když dorazila, tak jsem zjistil,že je opravdu v dost zuboženém stavu. Náustek byl rozlámaný a dost neodborně slepený, naštěstí lepidlem,kterí moc nedrželo. Dřevo bylo dost odřené a po neodborném odstraňování karbonu i poškrábaný vršek hlavičky i komory. Takže nic co bych nečekal,ale bral jsem to celé spíše jako výzvu a test,zda zvládnu opravit i takovou dýmku.


Náustek jsem rozlámal a opět slepil. Dýmku jsem na hladkých plochách obrousil a rustik důkladně očistil tvrdým silonovým kartáčem a na místě osahání opět zdrsnil za pomocí drátěného kartáče. Náustek kompletně přebrousil a jehlovými pilníky dotvaroval. Vršek hlavičky přebrousil a srovnal.


Poté následovalo moření v původních odstínech a finální leštění. Tady je výsledek.





Osobně si neskromně myslím,že se to celkem povedlo a bude mi dělat radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat