pondělí 11. února 2013

Big Pocket - Poker II. a Easy Smoker + Dusátko

Další kus ze série Big Pocket a opět poker. Tu si vyžádal můj kamarád z klubu ,po vzhlédnutí předchozího pokeru, který byl zadaný a bezfiltrový. A vzhledem k tomu,že se nerad opakuji,tak vznikla poněkud mohutnější dýmka s hrubým rustikem a donutovým vrškem.  Vrtání 22x38mm,akryl, filtr9 mm



 



a pro porovnání s předchozím pokerem


Easy Smoker je dýmka,která vznikla z odřezku plata, které jsem použil na Giant Lubermana k Nelimbeiovým narozeninám. Ležel mi v dílně na polici a já stále uvažoval,jestli se do něj dýmka vejde a vešla.Nicméně jsem tomu na začátku moc nevěřil a proto jsem použil nepoužitý náustek,který byl vyroben jako náhrada k Dunhilce a mě se zrovna válel po stole. Vrtání 21x32,ebonit bezfiltr,váha 23,6g  a dostala ji Lenka z našeho klubu.

 

 A na úplný závěr jedna zvláštnost. Známý se baví tím,že běhá po polích a lesích s detektorem a občas mi nějaký nález přinese. Tentokrát to bylo orezlé torzo závěru. Po oklepání jsem objevil nádhernou kresbu železa a vyrobil z něj dost nepraktické a hodně těžké dusátko,ale když je to tak pěkné...







Žádné komentáře:

Okomentovat