čtvrtek 14. února 2013

Klubovka členů puntíkářů

Kamarád z klubu Klasik 51 provozuje v rámci našeho dýmkového klubu jakýsi spolek recesistů a popichovačů,který se na našem fóru shlukuje zejména ve vlákně zvaném Puntíkové. Tako skupinka srandofilů /krom jiného/ získala díky jeho nápadu klubovou dýmku,kterou jsem pro něj vyrobil.
Ačkoli se sériové produkci křečovitě bráním a opakování jednoho tvaru bez moźných odchylek mě děsí,tak pro něj jsem to /asi i rád/ udělal. Tentokrát design dýmky nepochází ode mne /i když jsem ho lehce ovlivnil/,ale jde o Zdeňkův nápad, na kterém tvrdě trval... a tady je výsledek.
Matriál : Plato z Kalábrie, akrylový náustek,duralový kroužek, provedení filtr/bezfiltr vrtání 20x35


 


Musím dát Zdenkovi trochu za pravdu při spodním snímku zasvítilo slunce a dýmky jsou světlejší,než ve skutečnosti. Reálnější barva je na horním snímku.

Společně jsme se dohodli,že z každé vyrobené dýmky věnujeme 200,- kč na domov sv.Anežky  , který náš klub dlouhodobě podporuje  a pro který jsem spolu s Klasikem pořádal pár aukcí svých dýmek na Aukru.      

Žádné komentáře:

Okomentovat