úterý 17. března 2015

Dýmky k výročí, Leprechaun III a LuCan

Dostal jsem úkol vyrobit dýmky k výročí svatby a bylo mi nastíněno co by se líbilo, ale ruce jsem měl volné, tak jsem to to v rámci zadání pojmul po svém.

První kousek je do serie Leprechaun. Zelená skřítkovská dýmka s malým kotlíkem pro začínající kuřačku, doufám, že se jí bude líbit a bude jí vyhovovat. Zvolil jsem jiné zahnutí náustku, aby se dýmka pohodlně držela v ruce i v zubech. Udělal jsem jí k tomu i dusátko, do kterého je zasazen Tyrkys.

Leprechaun III.   Briar Cross Cut extra Kalábrie, 18x26mm, bezfiltr.















A teď něco pro něj, zadání znělo Old Briar-tenkostěná-lehká. Vypadlo ze mě něco na pomezí lumberman a canadian , protože to se liší jen tvarem náustku. Horní část je canadian a ta spodní lumberman, takže LuCan :-)  No a váhu se mi povedlo dostat na 22g, takže i s nacpaným kotlem se vesele vejde do 30g.

LuCan   Old Briar, 36x20mm ,bezfiltr,akryl












Žádné komentáře:

Okomentovat