pondělí 30. března 2015

Kolibříci, aneb lehká váha

Po představení LuCana , dvacetidvou gramové dýmky, jsem dostal dvě zadání, na podobné kolibříky a tak jsem se do toho pustil. První je ve tvaru, kterému říkám cutty. To oznašení je zavádějící, protože správně to je předkloněná hlavička tulipánového tvaru. To zůžení mým dýmkám chybí, ale nevím jak jinak označovat to starosvětské předklonění hlavičky, tak mi prosím tu nepřesnost odpusťte, v rámci autorského názvosloví. A zase bych to nebyl já, aby to nebylo tak extra jednoduché, je to zase na pomezí a to mezi biliardkou a canadienem, takže každý si tam najde, co hledá :-)

R&W Cutty , Old briar, 18x36mm, stříbro,akryl, bezfiltr 26g







Myslím, že jsem se trefil, soudím tak podle zářících očí jejího pána, který si jí dlouho a spokojeně prohlížel, tak ať slouží Petře

A další muší váha je pro kamaráda, který dozrál k rozhodnutí vyzkoušet tuhle vyšší školu dýmkařiny.
Tak jsem mu vystrouhal klasický Canadian. Kdybych tam nedával ten stříbrný kroužek, tak se domnívám, že by byl váhově pod 20g, ale vzhledem k tloušťce krčku, jsem ho tam z bezpečnostních důvodů raději dal.

Black gentleman  Old briar,18x40mm, stříbro,akryl,bezfiltr 22g








A obě dýmky spolu








Žádné komentáře:

Okomentovat