pondělí 21. května 2012

Moje dílna

Tak jsem stále ještě nefotil dýmky, nějak opravdu nestíhám,ale napadlo mne,že by vás třeba zajímalo, kde dýmky vznikají. Při stavbě domu, jsem nepočítal s tím,že se začnu bavit výrobou dýmek a proto jsem ani nějak neřešil dílnu. Říkal jsem si mám dvojgaráž, tak ten ponk vždycky někam dám a na to moje drobné kutění to bude stačit... No nestačilo. Z dvojgaráže je už jen garáž a já mám malou dílnu.
Půdorys 2,5 x 2,5 m, malá,ale moje. Vybavení jsem nakupoval postupně, jak rostly mé nároky na výrobu. Vzhledem k tomu,že mám problém s kvalitou Čínských výrobků a obvzláště nářadí, tak jsem na Aukru nakoupil staré vrtačky a rozložený kutilský soustruh,který jsem si dodělal. Přesnost není bůhví jaká,ale na dýmky to stačí. Je to vše poctivá výroba, kde kov byl železo a ne jakási slitina na bázi hliníku a nočníkové oceli. Prostě mám tád stroje, které na ponk musí zvednout nejméně dva lidi a i ti mají co dělat.







Dílnu stále a průběžně dovybavuji a myslím,že je to dost hluboká studna....





2 komentáře:

  1. Super tipy, já jsem se při tomto článku inspiroval jen částečně, skříňku totiž nebudu používat na nářadí, nýbrž na skladování nového kompresoru, který jsem si před nedávnem koupil z https://www.kompresory-vzduchotechnika.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super dílna. Taky si teď vybavuju svoje království. Dřív jsem měl takovou malou dílnu ve sklepní kóji v paneláku, teď jsme postavili dům, takže jsem si tam samozřejmě dopřál velkou dílnu. Nechybí ani elektrické kladkostroje na opravy na autě, které jsou v poslední době čím dál tím častější. :( Asi nás po domě čeká zase další velká investice. :/

    OdpovědětVymazat