úterý 22. května 2012

Narozeninová 45

Kamarád z našeho dýmkařského klubu měl narozeniny, tak jsem mu vystrouhal dýmku na latakii.
Kotlík má široký asi 25mm a hluboký okolo 35mm, takže je co kouřit a s jeho rychlostí kouření mu to vystačí na podstatnou část večera. Vzhledem k tomu,že je mu 45, tak jsem záměrně netmelil kazy, vždyď už vzhledem k životním zkušenostem dobře ví ,že na nějakém drobném kazu v životě nezáleží a že ta pravá krása může být i právě v těch chybách.
No koukám, že jsem se nějak rozfilozofoval, tak raději nějaké fotky.





Dřevo je z Kalábrie, náustek akryl, provedení bez filtru. Zvláštní na té dýmce je to, že když jsem se chystal k ohnutí náustku, tak jsem zjistil, že to není vůbec potřeba, protože dýmka má naprosto dokonalý a pohodlný úhel, takže se i přes svou masivnost pohodlně drží v ústech.
Tak ještě jednou vše nej....... Tomáši

Žádné komentáře:

Okomentovat