pátek 11. května 2012

Moje oblíbené tabáky

Tak jsem v návalu práce nějak nestihl nafotit nové dýmky, tak nahodím téma, které mě napadlo v dílně , když jsem dumal, co si nacpu do dýmky. Mám několik oblíbených tabáků, které kouřím pravidelně a vždy i několik experimentálních, které testuji, ale sám pro sebe jsem si chtěl udělat svůj žebříček.
No a začal jsem od svého nejoblíbenějšího tabáku a vlastně jsem tam i skončil....
Nazval bych ten proces "Sofiinou volbou" prostě jsem nebyl stavu se rozhodnout, který tabák je můj No.1  napíši je tedy v pořadí podle abecedy :-)
  
 Ashton Artisan`s Blend                                                  Cornell & Diehl - Billy Budd

Oba tabáky jsou silně latakiové směsi,ale složením jsou rozdílné. 
V Artisanu je : Virginia,Orientální /Turecké/tabáky, Syrská Latakie a Perique .
V Billy Budd je : Burley,Virginia,Latakia a  doutníkový list Connecticut and Wisconsin maduro

Artisan je o poznání jemnější ,ale u Billyho mě zase baví ta přímočará drsnost. No prostě nerozhodnutelné.


Žádné komentáře:

Okomentovat