pondělí 14. dubna 2014

Bamboo Cavalier

Inspiraci pro tuto dýmku jsem našel v dýmce Dunhill Cavalier kterou vlastním a rád kouřím. Jediná věc co mi na ní vadí, kromě minima dřeva :-), je to,že dýmka nejde během kouření gramotně odložit.Nicméně její elegantní tvar mě inspiroval k mému kavalírovi. Jako základ jsem použil oblíbený bambus, který jsem se snažil vyvložkovat briarem,ale mám moc tenký bambus a celé mi to popraskalo,tak jsem to pojmul jinak. Na mé bambusové dýmce od Dunhillů není v bambusu žádná vložka a vzhledem k tomu,že byla hodně kouřena dobrých třicet let a s bambusem to nic neudělalo,jsem se rozhodl to na této dýmce vyzkoušet. Je pro mého kamaráda,takže pokud by nastal nějaký problém,tak to budeme řešit,ale po pravdě žádný nepředpokládám.
Hlavičku dýmky jsem vyrobil z Old Briaru a má klasický rozměr vrtání 20x35mm. celá dýmka je rozebiratelná kvůli čištění. Náustek je z ebonitu.






Žádné komentáře:

Okomentovat