úterý 22. dubna 2014

Bulldog a zmetek

Kamarád stonal po nějaké pěkné dýmce v klasickém tvaru bulldog, tak jsem se fakt snažil, abych ho uspokojil a snad se mi to i povedlo.
Materiál : plato extra/extra Kalábrie, vrtání 21x33 mm bezfiltr,perleťový akrylový náustek.







A Zmetek:

Od začátku mě u této dýmky pronásledovala smůla. Praskl mi pilový plát v pásovce, uštípl se mi kousek dláta a spadla mi na nohu bruska..... Tak jsem jí začal říkat Bastard a ona to ta mrcha dotáhla do absolutní dokonalosti. Při pískování jsem propadl do díry,která končila štěrbinou přímo v kotlíku. Normálně to nebylo viděl, ale po polití trochou vody to krásně vykvetlo. No co dělat,dýmka komplet hotová, tak hodit do koše. Řekl jsem si,že mě te Zmetek nedostane,tak jsem vzal vrtáky a kaz jsem odvrtal na čisté a pevné dřevo. Projel jsem to vrtákem 10mm a na soustruhu vytočil kulatinku o průměru 10,2 mm, tu jsem ve vzdálenosti cca 5mm od špičky potřel lepidlem a do hlavičky pěkně nahnal kladivem. Potom jsem vrtákem srovnal špičku záplaty v kotlíku a pro jistotu ho přemázl kamnářským tmelem a celé znovu přepískoval a má to zmetek.
Tomu se říká vítězství člověka nad hmotou. :-)

Materiál Plato for blast, vrtání 20x43mm, bezfiltr,akryl










Žádné komentáře:

Okomentovat